torsdag 9 oktober 2008

Slö och trött...


Torsdag igen, då ska man släpa sig iväg till Kvaarnen och genomlida ännu en lektion med professor Sverige som talar som han ur Norrmejerier (när jag skriver detta ord kommer det ett rött streck under det och gissa vad som föreslås istället? Jo, porrmejerier, vad i helsike är det?) reklamen på TV4. Jag var duktig igår och skrev ner mina slarvanteckningar till något som liknar en presentation så när B kommer hem är det bara att sticka iväg. Överväger faktiskt att stanna hemma, men, har varit borta för många gånger redan och det är sista gången så, suck, det är bara att bita ihop och lunka iväg så småningom.

Jag tror jag har järnbrist eller C-vitaminbrist eller något liknande, är så slö och håglös hela tiden. Inget verkar roligt och allt är tråkigt. Jag är trött och grinig. Lilla b har hakat på denna trend och dagarna ensamma är ibland hur tunga som helst, båda girlsen grinar och marrar. Idag ska jag köpa typ leverkorv och apelsiner. En tur mellan lakanen kanske skulle pigga upp en också, ska föreslå detta ikväll. :P

Behöver jag ens nämna att miin så kallade gå ner i vikt satsning har stött på grund... Allt har tasmast och jag vet nog egentligen varför men ack, är man lat och svag och jag så är det som det är. Försöker hela tiden göra små ansatser till att sitta upp på hästen igen men blörk och blä... Igår fick jag en smärre chock när jag såg mig i spegeln på stan, fy fan hur man kan se ut, som ett urtuggat tuggummi som någon fäst på en p-mätare ifjol, BLÄ!

Usch, det började just regna, perfekt, helt perfekt, fattades bara.

Saknar sällskap...

Inga kommentarer: