måndag 27 oktober 2008

Komiskt

Herregud, ni vet inte vad jag befunnit mig mitt i alldeles just.

Bastun krånglar i damernas omklädningsrum.

Arga (nakna!) tanter försöker ta saken i egna händer och mixtrar med timern. När jag kommer in blir jag attackerad av dessa nakna tanter som försöker lägga sig i. De hojtar och ropar så tissskinnet fladdrar. "Vi kräver en varm bastu!" "Jag vill ha mera värme." "Vad menas med detta, en kall bastu?"

Jag är ju elguden så jag har kontroll över alla elektroniska apparater i universum, jag vet såklart vad det är för fel på bastutimern. Absolut, och med min magiska berörning kommer bastun att fungera suveränt och vara 100 grader varm.

Sluta gapa om sådant som ingen rår för! Jag tycker det är så jävla onödigt att hetsa upp sig över något sånt. Hur kan jag veta här i receptionen att bastun krånglar? Hur ska jag veta exakt vad det är för fel på timern? Jag upprepar, varför gapa om sånt som bara händer? Och varför försöka fingra med den själv så jag säkert inte vet hur jag ska få den på igen??

Grr!

1 kommentar:

Maja sa...

Ah, Guuud:D Kvällens andra gapflabb i min ensamhet. Grannona ringer snart ett fabona me vit rockan... Nakna och arga tanter är dock inte att leka med! Måst berätt hede fö Mika, han e paniskt rädd fö fenomenet "tantstjärt". Kuna du förresten hald de från ti göra en nipple-twister? På me sku e noo ha kliia i fingren...