fredag 14 november 2008

kramp i testiklarnas spindelvävsådror (om jag hade sådana)

Herregud. Helvetet har frusit till is och krasats sönder. Påven är homosexuell och jorden platt. Krakorna sjunger opera och spindlarna är 8 meter höga. Nu är harmageddon nära....

Varför?

Jo, jag har (håll i er nu) läst en artikel, skrivit en kort presentation och anmält mig via MinPlan (hur i helvete lyckades jag med det) till en tent i december i samma kurs som jag läst ovanstående artikel till. Jag har även försökt sy ihop en studieplan åt mig på MinPlan utan att riktgt veta vad jag gör och inte vet jag vad kurserna heter nuförtiden och jag vet inte riktit vad. Något har slagit snett nu och jag kan bara sitta här och gapa. WHAT?! Vad hände?

Känner mig aktiv. Nu har jag lite mindre som ska vara avklarat före julen, jippiii!! Om jag skulle ta och maila och fråga var min handledare till kandidarbetesskrivandet försvunnit nu också, när jag en gång har någon mystisk aktiv studerande-anda på....

Ses om en stund... kanske som mitt gamla lata jag igen? Är faktiskt lite rädd för denna superaktiva Emma... någon annan?

Inga kommentarer: