tisdag 16 september 2008

Värker!


Jag har haft värk i mitt högra ben denna vecka. Det kommer och går och befinner sig främst runt knät och lite på övre vaden och nedre delen av baksidan på låret. Det känns lite som en minikramp men ändå inte, en konstig värk. Lite varmt känns det ibland också. Nu ikväll har det varit ganska besvärligt. Det gör inte direkt ont men det är obehagligt. Lite som när man suttit länge med en fot under sig och sedan sträcker ut den, just före "myrorna" börjar springa längs benet, den obehagliga värken men inte lika stark. Men mitt ben har inte somnat. Jävla värk!

Jag som är en inbiten hypokondriker har redan suttit i flera minuter och inbillat mig att nu är det blodpropp på G och jag kommer att dö inatt. Ibland tycker jag verkligen inte om mig själv. Antagligen har jag överansträngt mig när jag tränade i lördags men det kan jag ju inte övertyga mig själv om. Monstersuck!

Kan det inte bara sluta nu....

Nu är det dessutom PMS på gång, mitt humör åker berg och dalbana all over the place. Jag är nervös och otålig och kan inte varva ner, och nu denna värk! Jävlar!!!

Inga kommentarer: