söndag 7 september 2008

Liten blir större hela tiden.


Har haft datakrångel idag, eller problem med internet för att vara mer specifik. Som tur fixade det sig nu till kvällen, vad skulle jag gjort här i 3 dagar utan internäät? Jag skulle väl ha varit tvungen att, som min gode vän och vapendragare Maja så bra uttryckte det, skaffa mig ett liv.

Hur som haver, snart är ännu en dag slut och en ny börjar. Imorgon MÅSTE jag minnas att vara på Tritonia senast halv ett. Måste. Måste.

Här nästan springer lilla b längs golven (dah, det är väl självklart, inte klarar hon ju av att kuta längs väggarna heller...) och småler hela tiden, då hon inte gnäller förstås. Hon har blivit en hejare på det här att gå nu på bara några dagar, pappa kommer att vara så förvånad när han kommer hem på onsdag. Jag märkte igår dessutom att den fjärde tanden nu också är synlig. :)

På tal om B. Han är väldigt dålig på att höra av sig. Och när han gör det kommer det ett sånt där "universalmeddelande" var han bara tryckt in jag saknar er på slutet. "Universalmeddelande" är ett sånt där meddelande som är opersonligt och innehåller lite info om vad som sker, man vet att det många som fått samma meddelande. Vet ni vad jag menar? Han har inte svarat på mina frågor, som om han vet när han kommer hem osv. Ibland blir jag så arg på honom. Hallåå har du glömt oss! Åh, jag vet, jag är oresonlig och onödig men man blir så där ibland. Arg och frustrerad då det känns som om han är borta med "grabbarna" och leker i skogen medan jag är här hemma och gör allt jobb, och så kan han inte ens höra av sig ordentligt. *morr*



Nu blir det kvällsgröt...

Inga kommentarer: