fredag 25 mars 2011

Två dagar...

... utan far försmäktar vi i denna lägenhet.

Men idag kommer han hem. På grund av dåligt väder och en idiotisk hängflygare så blev flyget till Oslo försenat igår, vilket betydde att de missade flyget till Helsingfors och var tvugna att sova en natt till i Oslo.

Barnen har varit totalt omöjliga! De har jävlats, trotsat, härjat, stökat till, klottat och gråtit. Mamma är dum och pappa ska komma hem nu har varit jarongen här hemma nu i dagarna två. Jag har varit så trött och arg och haft dåligt samvete för att jag varit arg och.. ja... det ska bli skönt att få hem den andra föräldern och äkta hälften. Jag säger det igen, hatten av för alla ensamstående föräldrar!!

Har inte fått något gjort på kanden, men i helgen ska jag spurta. Nästa vecka är det ju undersökning som gäller. (Förtränger väldigt effektivt alla andra studierelaterade uppgifter som borde lämnas in, jag ska tammefa-an få kanden färdig före slutet av april!)

1 kommentar:

Anonym sa...

Morjens o hälsningar från tåget mellen tevstehus o kokkola ! Hoppas ni har pappa heim nu rei o allt er frid o fröjd.. jättekram från resenären.. :)