onsdag 9 mars 2011

Icke-produktiv

Igår blev det inte mycket skrivet på teoridelen. Jag fick läst lite litteratur men när jag sen skulle sätta mig ner och försöka få in det jag läst i min redan befintliga text om samma sak så blev det tvärstopp.

Potträningen gick nog inte så bra igår... Storasyster tyckte att det var roligt att kissa på golvet för att sedan hoppa i pölen. Inte en enda gång lyckades vi tajma kissandet så det kom i pottan eller i wc-stolen (när jag försökte säga att nu går vi på pottan så blev fröken rosenrasande och totalvägrade). Suck. Men jag ger mig inte. Nu ska blöjan bort!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hah! Medan vi var ti tavastehus , taneli o jag.. hså.. had kultu kakka, kisa o spydd över hela köke medn mauri var i arbeiti.. så.. det om potträning.. hah ! - bella har en kompis jer nog.. "vill int va stor.. " Tammefan ! Oh, sori.. men he gaar hu bra som helst alltså.. hon kissa rju aldrig inomhus tå ja e heim.. alder.. hon har int gjort e saam september na gang.. men tå ja e bort.. heh, heh.. " vill inte va stor.. " :) - Kram åt kompisen bella. :) Kultu.

Anonym sa...

vitsi så myki skrivfeil på förra kommentar.. kanske ja ska hämt glasögönen.. :)