tisdag 29 mars 2011

Undvikande beteende...

Har kollat mejlen, läst några bloggar och kollat om det finns nya lägenheter på etuovi.com. VAD ska jag nu hitta på för att undvika att skriva det sista på kanden?

Jag har en egen deadline för teoridelen idag och jag har 1,5 böcker kvar att gå igenom. Men nu börjar det vara så färdigt att det börjar bli svårt att klämma in något mera i texten utan att det blir klumpigt och konstigt.

Imorgon ska jag göra undersökningen. Hoppas det går bra och att jag får bra svar (= svar som jag kan använda).

Nästa vecka har guuben semester. Undrar vad vi ska hitta på... B själv vill åka till Kaustby och åka snowboard en dag men jag är inte så hågad. Har ingen större lust att stå i pulkabacken med två små monster en hel dag. Med storasyster skulle det kanske gå ganska bra men lillebror skulle gnälla efter en halvtimme.

Nu, tillbaka till saltgruvorna.

Inga kommentarer: