lördag 26 mars 2011

Spurt?

Ja-a, hur blev det nu med den där spurten? Inte så spurtigt kan jag meddela, men jag har tvingat mig att jobba lite med teorin i alla fall. Har flyttat några stycken, formulerat om några meningar, läst lite text, skrivit pyttelite nytt... men för det mesta har jag nog bara försökt undvika allt. Not good, not good.

Fick nästan panik när jag insåg att handledaren kan totalsåga allt jag skrivit och säga att det här inte alls duger. Fuck. Är inne på min sextonde sida nu, 10-15 var det rekomenderade antalet, har på känn att jag (igen) har en massa onödigt med.

Men, nu ska vi inte vara negativa i förväg, det kan ju gå bra också, det kan gå riktigt bra... vi hoppas på det!

Nu ska här badas bastu! Ha en trevlig lördagkväll!!

Den här bilden är så missvisande, för så här städat är det för det mesta inte i vårt badrum.

P.S. Ni har ingen aning om hur underbart det var att ha en snarkande klump bredvid sig igen i sängen i natt... obeskrivligt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har ni fått valpen, eller.. ? :) - En snarkande klump.. ? :) Heh, heh.. Int blir he na myki gjort jer helder åt dehe, va he nu heiter.. slutarbete till Tavastehus.. ! Help ! Vi sticker naastans tillsammans o skriver döm he.. En hotellhelg tex.. "Dröm e dröm.. o saga saga.. " - sku papp din sjung nu.. Men.. riktigt sant.. he gaar trögt.. Muffa har de släppt heim idag.. så.. tii siter han i Öja nu.. pust ! Du vet hur jag känner mig.. utan jag upprepar e.. Kom terifrån just, o klockon e nie.. Mauris mammas begravning på lördan.. naslags skolningsdag på fredan.. kvällsarbeiti imorron.. mm.. mm.. Oh, help and bother.. sku Puh säg.. :) Jättekram! Mams.

Emma sa...

Nee, int na valp, men en björn. ;) He er muki nu i april fö te å siir ja. Hoppas muffa klarar se tii heim eismend. Han har väl naasorts hemhjälp som komber några gang per dag elder va?