onsdag 14 april 2010

"Göra om"

Igår köpte jag ett balkongsmöblemang till vår balkong, som för det mesta fungerar som förrådsutrymme eftersom den

a) har en konstig form och betongväggar ända upp under armarna på mig så man kan inte se ut om man sitter där ute.

b) är placerad så att kvällssolen lyser direkt in heeeeeeeeeela kvällen så det är koooookhett där.

Men nu ska jag göra om så vi kan ta en morgonkaffe där i sommar och kanske en kvällsöl. Ska plantera lite blommor och hämta upp den gröna "mattan", som fanns där när vi flyttade in men som vi tog bort då våra katter för hundrade gången kissade i ett hörn och jag fick släpa in hela fanskapet i badrummet och försöka tvätta den i vårt lilla duschskåp.

Skulle gärna ha lite lavendel och kanske en ros där, men får se vad som ryms, den har som sagt en konstig form.

I övriga nyheter: Vi är alla sjuka utom pappa B. Lilleman har feber mellan 38 och 39, lilla b hostar och är gnällig och jag hostar och har stegring. Jätteroligt att vara hemma imorgon, ser veeerkligen fram emot det. Hm.

1 kommentar:

Maja sa...

He låter ju supermysit! Som du ha läst så e ja ytterst balkongfixerad fö tillfälli:)