söndag 26 april 2009

Testar ny leksak

Nu har jag äntligen fått lägga vantarna på vår nya leksak. Sitter i soffan och försöker skriva något på detta lilla tangentbord. Har redan flera gånger knappat in fel bokstav men det är väl en vanesak...

Kommer onekligen att tänka på min och Majas PF-tid, då skulle vi ha behövt en sån här liten grej att ha framför oss under maratonpauser i lektionsplanering, då skulle vi åtminstone ha sett aktiva ut... hehe...

Hur nödvändig en sån här liten dator sist och slutligen är vet jag inte ännu, men ganska najs är den, jag vet att jag slipper på nätet utan att tjata på B att pausa sina spel...

Tack B.

Nyt on kiire, för svärföräldrarna och pappsen är i Oravais, det betyder att de snart är här, jaiks! Jag som måste fixa håret, kasta på lite smink och klä på mig... Ja, och så ska vi hinna till Siwa och köpa grädde, garnera kakan, få lilla b att somna och plocka och ställa det sista i lägenheten, no stress alltså....

Inga kommentarer: