torsdag 23 april 2009

simmar i ett hav av snor

När ska denna förkylning eller dessa förkylningar egentligen ge med sig? Nu är vi hemma igen jag och lilla b. Som tur har jag en schysst handledare på Vikinga. Jag spydde igen i morse, bara sådär mitt i allt blörk. Inte trevligt.... Mår för övrigt skit fortfarande, att vara förkyld med tilltäppta öron, sjuk hals och en hes röst plus illamående plus höggravid plus hemma med sjukt barn är inget att hurra för. Jag räknar minuterna tills B kommer hem. Dessutom svettas jag som en gris över öppen eld, yäk.

Lilla b snorar fortfarande jätteycket, det bara rinner tidvis, jag får byta tröja på henne stup i ett eftersom hon torkar bort snoret med ärmen. Täppan i mitt huvud har också börjat släppa nu så vi har riktigt snorkalas här.... Känner jag inte av en annalkande huvudvärk också?? Super!

Imorgon är det sista dagen på praktiken, hoppas jag är såpass bra i skick så jag kan gå dit de 3-4 timmarna som krävs... borde dessutom mejla några intervjufrågor till skolans rektor och be och böna en PF-professor att skicka hemtenten till mig via e-post eftersom jag missade övningen i Pedagogisk Filosofi i tisdags.

Kan inte B komma hem, jag känner mig halvdöd.

Inga kommentarer: