torsdag 8 juli 2010

Primiäär

Idag tog jag och ungarna en premiärtur med cykelvagnen. Det gick helt OK. Lilleman var lite gnällig och lilla b satt och höll armen om honom... mitt mammahjärta smälter!! :)

Tungt var det, svetten rann nerför ryggen och i ansiktet... fräscht!! :(

När ungarna vaknat ska vi ta ut vagnen på en tur igen, vi ska cykla iväg till stranden och spendera eftermiddagen där... Jag kallsvettas av blotta tanken på att vara ensam med ungarna någonstans var det inte finns något staket eller en hjälpande hand men va fan, kan andra så kan väl jag... eller?


Är lite dålig på att ha med bilder på saker och ting, dels för att jag inte vill släpa med mig vår enorma kamera när jag är ensam med barnen, dels för att jag helt enkelt inte tänker på att fota förrän det är för sent... så här får ni en vacker bild från min farfars trädgård istället....

Inga kommentarer: