torsdag 8 juli 2010

Eftermiddag på stranden

Jag och ungarna spenderade 2 timmar på biitsen idag. Det var trevligt, trots all sand som fanns ÖVERALLT när vi kom hem.

Lilleman sket två gånger, en gång i blöjan och en gång i simbyxorna... trevligt. Han tycker INTE om att vara bar om rumpan i sanden kan jag meddela... Han strosade runt på stranden och provsatt folks handdukar så jag höll på bli galen...

Lilla b var väldigt duktig och lydde mig när jag sa åt henne att inte gå för långt bort, hon lekte i sanden och i vattnet och ville att jag skulle simma med henne, vilket jag ju inte kunde eftersom lilleman då skulle varit ensam på stranden. Lite "motorbåt" kunde vi leka i alla fall, så länge lilleman trivdes vid vattenbrynet med ett ämbare med vatten...

Tror vi ska försöka oss på en tur till stranden igen imorgon... funderar onekligen om det är att utmana ödet men... det var så härligt där idag...

Tänker också på nästa sommar, då lilleman är lite äldre... så många saker man kan göra då med ungarna... :)

Inga kommentarer: