torsdag 26 november 2009

SEG

Jag är en segis idag... är lat och loj och slö och ja, och så vidare....

Har tent idag, tänker inte dyka upp, hade glömt bort den igår så jag har inte läst allt jag borde, tar den på nytt i vår...

Föresten, jag klarade tenten som jag hade för nån vecka sen. Jag hade läst på helt fel saker och satt i en timme och försökte med våld baka in det jag faktiskt läst om och kunde i mina svar på frågor som absolut inte hade något att göra med det som jag faktiskt läst.... Jag är skicklig.

Tydligen har jag lovat att jobba alla tisdagar i december.... Nån ny chef ringde idag från jobbet och frågade om de dagar som jag skrivit på en lapp är OK ännu. VA? Jag har inte lovat att jobba varje tisdag! Jag hade skrivit upp de dagar jag KAN jobba ifall DET BEHÖVS! Och jag har ingen lust att jobba just nu, ingen alls, har fullt upp med en massa annat, men eftersom samtalet var live och inte t.ex. ett sms kunde jag inte säga annat än, "Ja-a, jag kan jobba", med min gällaste "glada" röst. Suck. Det här betyder att jag får glömma den present jag hade tänkt fixa till min mammas 50-års dag. BLÄ!

Nu borde jag väcka lilla b, men det är så sköööönt med tystnad och lite egentid.... men jag borde... jag måste... jag skaa-aa... örk!

Inga kommentarer: