tisdag 3 november 2009

Jess!

Fick just mejl från läraren i kvalitativa metoder, hon sa att allt var OK och att hon skulle stura kursen!! Tjitjing, där ramlade det in 5 sp på STURE.

För att ännu återknyta till föregående inlägg, jag arbetar bra under press/stress. När jag plitade på det sista finliret till uppgifterna i kvalitativa metoder II hade jag lilla b hängandes i vänster arm skrikandes "Baaah, baaaah, baaaah" (= Nalle Puh på lilla b språket), jag hade nämligen stängt av DVD:n eftersom jag ansåg att det nu var färdigtittat på Nalle Puh för en stund i alla fall, något som dottern inte höll med om. Samtidigt bestämde sig lilleman för att skita och gallskrika på golvet bredvid mig, när mamma inte rörde en fena för att få bort lasset av avföring började ha skrika ännu högre. Alltsammans samtidigt som jag skrev så det nästa rök från tangentbordet och mumlade non-stop: "Mamma ska bara skriv färdigt, mamma ska bara skriv färdigt. Olliiiiii schhhh schhhh, Bella du kan leik na anat nu så läng. Mamma ska bara skriv färdigt, mamma ska bara skriv färdigt."

Äntligen får jag dra ett streck på listan över ogjorda arbeten, bara att hugga in på nästa nu då...

Inga kommentarer: