tisdag 17 november 2009

Bäck to örth...

Jag har återhämtat mig och anpassat mig till denna vardag som jag lever i. Har lämnat filmvärldens romantik bakom mig och koncentrerar mig på den otroliga romantik jag blir serverad här hemma av min B, som alltid vet vad man ska säga i en knivig situation, hör fast här:

Jag, igårkväll: Usch va jag e fuul!
B kramar om mig och säger med sin snällaste, varmaste röst: Int er du ful, tu har mens.

Jag höll på dö av skratt. Och så säger de att livet med småbarn tar kol (hur i hela friden ska man stava det? Med o med å??) på romantiken...

2 kommentarer:

Anonym sa...

:D:D hehe..halder på ti döö åv skratt jag å tå ja läser hitt! Dihee finländsk kara e kanski int så romantisk all gangona men ti e desto bäter på ti få oss ti skratt ;)
//Janika

Emma sa...

Jaa-a, dömde karan.Ti lagar ju oss ti leva länger i alla fall: Ett gott skratt förlänger livet.