onsdag 17 juni 2009

Trött mamma

Herregud, jag vill sovaaa!!! Idag är jag så trött så trött, somnar så fort jag lägger mig ner, får bara sitta och amma idag.. ;)

Idag tajmade jag ungarnas matning perfekt, när lilla b somnade tänkte jag sova en stund på soffan med babyn på soffan bredvid. Men det blir inte alltid som man tänkt sig, babyn vaknade och skulle ha mat, IGEN! När han var klar och jag lugnat ner honom efter lite magknip somnade han på min mage och lilla b vaknade!!! Hon sov en timme, om ens det. Vanligtvis brukar man vara tvungen att väcka henne, annars sover hon hela eftermiddagen. Idag av alla dagar ska hon ju såklart ta en powernap... gäääsp!

Och B som har något möte på jobbet idag... jag ska vara länge ensam med kidsen... Sjuk nacke har jag också och känner av en annalkande huvudvärk.... sömn tack!!!

Orkar inte skriva mer, är så trött... måste skala potatis nu när jag ännu orkar...

Parentes: jag skulle vilja ladda upp foton på bloggen men det tar sååå länge då fotona är så stora, irriterande.... ska fråga B om det går att fixa på något sätt... Slut på parentes.

Inga kommentarer: