torsdag 14 april 2011

Men hur gick det då?

Träffen med handledaren gick bra. Han tyckte jag hade bra teori och en bra undersökning och goda resultat. Jag blev ganska paff av att det gick vägen. Nu ska jag bara ändra lite rubriker, flytta om lite text, fixa de förbannade källhänvisningarna och skriva avslutande diskussion och då, då är jag klar.

Just nu går inget dessvärre framåt... försöker skriva ett par labbrapporter men det går dåligt, storasyster är nämligen sjuk och har spytt två gånger och har hög feber, hon bara sover på soffan och gnyr emellanåt. Lillebror passar på att leka herre på täppan när chefen är utslagen.

Stackars lilla gullungen min. Till och med vattnet imorse kom upp...

Nu ska jag och lillebror ha lunch, kanske storasyster vill pröva på att dricka något?

Inga kommentarer: