torsdag 7 april 2011

En torsdag:

Semesterdag 4 har spenderats på Touhutalo i Kokkola. Barnen trivdes ypperligt och eftersom stället var så gott som folktomt passade även vi vuxna på att vara barn på nytt. Jag och gubben byggde t.ex. ett hus med tillhörande garage av jättelegobitar och farmor hoppade i en pomppulinna.

Kanden framskrider saaaaaakta. Förra helgen var jag aktiv och läste genom undersökningsmaterialet och gjorde upp kategorier, beskrev dem och skrev lite på metodkapitlet och en preliminär inledning. Men, jag hade inte tillgång till dator så allt detta blev gjort för hand, nu borde jag renskriva det på datorn, skriva lite till på teorin och börja på en avslutande diskussion men då jag inte riktigt vill och orkar... före tisdagen borde det vara klart så jag kan få feedback på hela arbetet och ha tid att ändra lite ännu före det ska inlämnas men... motivationen saknas mig.

Det är väl bara att skärpa sig.

1 kommentar:

Maja sa...

Oh! Kokkola! Tu veit att du/ni har en öppen inbjudan ti Neristan. Fritt fram att komma på besök närhelst andan faller på:)