lördag 9 april 2011

Det tar sig.

Har skrivit på kanden som en galning. Gubben har skött barnen och jag har suttit som klistrad framför datorn och skrivit, raderat, flyttat, funderat, printat, läst igenom, kastat bort, ändrat, printat igen etc. Och nu kan jag överdrivet stolt meddela att jag "bara" har den avslutande diskussionen kvar att skriva. På tisdag ska jag på handledning och hoppas att det inte blir alltför mycket att ändra på. Nu börjar jag tro att det kan gå vägen... måste bara orka lite till.

Idag borde jag skriva lite på arbetet i elevhälsa och fixa några uppgifter i arbets- och organisationspsykologi... men, jag funderar på att göra något roligt som omväxling, och inte bara sitta framför datorn och skriva frenetiskt. Men jag vet inte, när man en gång har flyt ska man väl passa på eller???

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag siter o skriver o.. på slutarbeiti ti Tavastehus.. verkligen.. kan du tänk de.. är hemma. Kultu sover bakom ryggen på mig, o Taneli är i skolan till halv tre.. :) Ypperlig tillfälle, bara man "malttar" .. :) Ikvälld o trän me Kultu.. Huh! :)