söndag 26 september 2010

OMG!

Oj min gadd! Jag har just sänt in hemtentamen i pedagogisk filosofi (visserligen typ två ÅR försenat men what the hell!). Helt fucking amazing, jag klarade det. Bestämde mig i fredags att jag ska ha gjort klart den under helgen, om jag så ska vara uppe halva natten på söndagen och här sitter jag nu, färdig. Najs!

Nu är ju inte nivån så värst hög på svaren och jag har inte helhjärtat läst de 4 böckerna från pärm till pärm som man skulle (den norska boken skippade jag helt) men jag hoppas på godkänt i alla fall!!


Jag älskar kiroileva siili!! Den är så gullig och cool. Kommer alltid osökt att tänka på "pärkkel"-musen som figurerade i studentbladet förr i tiden när jag ser igelkotten ovan. M hade klippt ut en strip och ramat in den, har du ännu kvar den?

Inga kommentarer: