onsdag 15 september 2010

Lite regn

Det regnade lite här i Vasa när jag skulle till jobbet... "lite".

Det bara forsade på gatorna och stackars fotgängare och cyklister fick litervis med kuravattni över sig om de råkade gå för nära körbanan.... najs... Nu har det lugnat ner sig dock...

Det var dagens väder, nu över till övriga nyheter.

Jag är på helt huippu humör idag... allt verkar ordna sig och jag känner att jag har flyt. Sånt som verkat vara omöjligt att ta itu med verkar plötsligt så simpelt, så.. lätt.

Och jag vet vad jag vill, jag har ett mål att sikta mot.... det känns bra. Jag sku bara vilja krama någon just nu, är helt övernöjd och glad.


Lillemans favorit just nu: Nicke Nyfiken. Han är så förbaskat söt!! Till och med mamma sitter i soffan och ser på Nicke Nyfiken. :)

Inga kommentarer: