onsdag 8 september 2010

Dött

Jag vet.. det är ganska dött i min blogg just nu... har bara inte tid just nu... Är ändå inne och läser några favoritbloggar nästan dagligen.

Ska ta itu med studierna i höst... supersnälla J har lovat att sitta barnvakt de tisdagar då jag ska gå en kurs på peffan. TACK!

Är nervös över att återvända till skolbänken... kursen går dessutom på engelska... jaiks! Går också andra kurser va ÖPU som ska sturas under rubriken "valfria studier". Jag känner att jag har flyt... i alla fall lite.

Ja, och så har jag gått ner 17 kg sen slutet av maj. Yey! :) Helt utan desto vidare ansträngning. Nice! Sötsugen är jag fortfarande (speciellt under vissa tider av månaden) men jag har blivit bättre på att säga nej till mig själv. Just nu är jag på en platå... vikten står mer eller mindre still... jag försöker ta det med ro men oroar mig ändå lite för att jag börjat fuska för mycket. Vi får se. Just nu känns det ändå bra.

Nu måste jag väcka ungarna. Har lovat att vi ska gå till parken.

Svärmors liljor, är de inte vackra!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hä ska noo gaa bra me studien ska du sii! Ja fick å anmäla me ti ejn kurs på öppna, så nu har ja baa 1 ynka valfri kvar ti skaff! Jee, slutet närmar sig :D Bra jobbat annos me 17 kg på så kortan tid!:) Ja vill å :P //J

Maja sa...

Öögona min fastna bara på siffran 17 - wow! He e ju skitbra, GRATTIS! Ja e djupt imponera. (Åså har ja druuft ett de å)

Emma sa...

J: Najs me kursen å flyt. Minus 17 kg gick läättari än ja troodd... Tu minns ju hu skeptisk ja va i burjani.. ;)

Maja: Tack! :) Jag er å imponera faktiskt, he va så muki läättari än ja troodd å ja förstar fortfarand int att ja er så "dukti" som ja er... (Har druuft et te å.. känns som eviheitren saan ja har siitt de!!!!)

Alexandra sa...

Du ommer nog igen med bloggasi ska du si. Hoppas Härlit jobbat me kilonana. Ha na nyttit i skåpan ifall du får na sötsug!:)