fredag 30 oktober 2009

Åh, en sån natt...

Inatt har lilla b sovit gott hela natten. Jag har inte hört ett skrik från hennes säng på hela natten, några snarkningar, ja, men inga skrik.

Lilleman däremot har varit uppe i två omgångar (JA, jag räknar halv sju när alla andra sover som en omgång på natten, må det då vara hur mycket morgon som helst).

Lilla b har suttit i sin säckstol heeela morgonen och tittat på Nalle Puh på DVD. Med sin lilla fleecefilt på benen och en Nalle Puh under armen har hoin förnöjt smuttat på apelsinjuice och knaprat i sig flingor (utan mjölk). Ibland får man ha sådana dagar konstaterade jag och tryckte bara på play gång efter gång efter gång. "Baaaah, baaaah, baaah!" ropar hon och håller hårt i Nalle Puh nallen och pekar på TV:n.

Lilleman och jag däremot gör en uppgift i kvalitativa metoder.... hmm.

Idag ska vi norrut igen. B har sprungit till jobbet idag så vi ska hämta honom ca klockan tre, före det ska vi till loppis och till Prisma (vi måste ha ersättning, jag bävar för folkmängden i Prisma dagen före dubbelsöndag, iiiiiik!!).

Nu vill lilleman inte leka med den blåörade kaninen och crazygojan längre, det börjar dessutom bli dags för lunch... Trevlig helg!!

2 kommentarer:

Maja sa...

Va fin di e! Å Bella e så söt i hååri me pannlugg å pagefrisyr å allt:) Åh, va tur att du har en assistent som hjälper de me kvalitativa metoder. Kör fösiktit ida, he kan vara lenat. Trevli helg å häls Öja:)

Emma sa...

Ja hälsa så gott å Öja vaalt så glad så he stäld till me solsken på lödan!! :) :P