tisdag 19 oktober 2010

rastlös

Känner mig rastlös.

Vill göra något men vet inte vad. Vet vad jag BORDE göra (=läsa 3 kapitel ur Vår ekonomi) men VILL INTE!

Är igen inne i en planera mitt liv-fas. Jag hatar när jag har såna faser. Jag har alltid så storslagna planer men de går oftast inte att förverkliga eller så förstår ingen dem om jag mot förmodan avslöjar dem och då blir jag ledsen. Så jag har slutat avslöja dem, men ack, vad jag planerar. Borde sluta. SLUTA!!

Min senaste plan är helt "sinnessjuk" (Måst sätt haratassona på ordet eftersom planen i sig inte är sjuk på något sätt, bara helt idiotiskt dum för mig just nu....). Jag skulle ha lust att ta tag i mina axlar och bara skaka jättejättehårt, skärp dig!

Har så mycket som måste bli gjort före helgen. Hur i helveeete ska jag hinna? Måste bara skärpa mig antar jag och försöka "inbegripa och förstå" lite ekonomi bland annat... bläeh!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dehär inläggi sku lika bra ha kuna vara skriva åv me idag :D Mitt i prick! int alls na kul ti känn se rastlös, blää! Hälsninga från smessbyiji

Emma sa...

Jå, nee.. å he fortsäter ida... MEN, har läst all tri kapitlen som ja sku... nu ska ja "bara" svara på frågona... hehe.