måndag 18 oktober 2010

kortkort...

Jag ska klippa mig på fredag. Och det kommer att bli kort. Mycket kortare än jag någonsin haft förut. Gubben är skräckslagen. Med darrande stämband frågade han mig igår "Hu kort tänker du klipp de igentligen?". "Tu får sii" svarade jag med ett hemlighetsfullt leende.

Jag hoppas det blir snyggt. Just nu är mitt hår så hemskt så det kan nog inte bli värre....

Annars då? Inget nytt under solen. Försöker fixa en del skolarbeten med varierande framgång och vardagen löper som vanligt.

Har totalt tappat suget för träning och känner mig småkrasslig. Borde ta mig i kragen, kanske det skulle kännas lite bättre om musklerna skulle få jobba lite nu som då...

Det är blåsigt i Vasa idag. Träden böjer sig lååångt i vinden och fönsterrutorna skallrar. Jag tycker om det. Höstrusk och grå himmel.

2 kommentarer:

Alexandra sa...

Man passar allti bra i kort hår!:)

Emma sa...

TU passar i kort hår, he er gårr snyggt på te, får sii om ja passar i e... :)