onsdag 23 juni 2010

Tack!

Tack söta lilla lilleman för en "hel" natts sömn! (Är man så dum så man inte lägger sig före klockan 23.30 så får man skylla sig själv när man måste slääääääpa sig ur sängen "redan" klockan 6.30) MEN, lilleman vaknade inte klockan 3 och gallskrek, vilket han gjort nu i ca 2 veckor. Tack för det! Ikväll ska jag lägga mig klockan 23.00 (babysteps, babysteps, man kan ju inte chocka kroppen heller...).

Trött idag alltså... Fötterna är sjuka efter promenaden igår med "nya" skor (har inte haft dem på mig på 3 år). Tack J för det trevliga sällskapet, veckans höjdpunkt by far!!

Nu är mina barn onormalt tysta.... Antingen skiter de båda eller så gör de något galet.... jag gissar fifty fifty: lilleman skiter och lilla b gör hyss.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack själv! :) H.-J-