fredag 20 augusti 2010

Nä nu jääävlar!!!

För helvete!

Vi är sjuka ännu... jag har legat som en klubbad säl i sängen hela dagen... Släpade mig till hälsocentralen imorse och väntade tre timmar på att få komma in till en vääldigt vresig, stressad läkare. Hon pratade så snabbt så jag knappt hann med. Inte brydde hon sig värst mycket om vad JAG hade att säga utan skrev bara ut något som "biter på allt du kan tänkas ha!"

Jag tyckte jag var på bättringsvägen men så small det till, som en blixt från klar himmel - halsont! I onsdags började det svida lite i halsen... igår blev det värre, inatt var det olidligt och öronen värkte, näsan var täppt igen och hela kroppen strejkade. Suck!

Ungarna hostar ännu och är såååå snoriga. B hostar också men verkar annars vara frisk. Ångrar lite att jag inte hade lilleman med mig imorse till läkaren, bara för att kolla så han inte är sjuk igen.

Nu har vi alltså varit sjuka 2 veckor, halva B:s semester. På måndag börjar vardagen igen...

Inga kommentarer: