fredag 13 augusti 2010

Däbbd

Nu är mor i huset sjuk.

Jag är så täppt i näsan så jag hör dåligt!! Ja, du läste rätt... Hela mitt huvud känns 50 procent tyngre och jag har lite obehag av att höra så dåligt... :(

Hosta har jag också fått... den river i halsen. Så låter jag också som en kille i målbrottet...

Vi är hemma i Vasa. Eftersom alla är lite sjuka såg vi inget nöje i att vara kvar i Öja. Som jag längtat hem!! Men nu när vi landat här hemma vet jag inte om det var så smart att komma hit...

Vi behöver en större lägenhet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Är mor i huset sjuk ännu..? Ni har int hörsta åv naa på läng.. Huru stuntar e..? - ja ska på fredan nu o ta bort hedi knölen på halsen.. hald upp tuman att allt gaar bra o att int he er naa konstigt / farligt.. :) Kraam ! maam.

Anonym sa...

Titta på Piikiventie 33 OC-Group..