torsdag 28 januari 2010

bad day

Usch. Jag har en riktigt riktigt riktigt riktigt RIKTIGT dålig dag idag! Skulle bara vilja skrika och kasta saker runt mig. Sova 25 timmar och inte behöva ta ansvar för någon eller något.

Överväger att köpa nötchoklad efter kursen ikväll och sitta och proppa i mig det tills jag blir illamående.

De senaste dagarna har jag ringt runt och meddelat byte av efternamn till en massa olika ställen. Ändå säger jag Sundfors hälften av gångerna då jag presenterar mig.... hmm.

Igår ringde de från hälsovårdsstationen och meddelade att odlingen visat att jag har angina och att jag måste äta en annan sorts antibiotika eftersom den jag ätit inte biter på den bakterie som orsakar angina, jag hade en enda tablett kvar av förra kuren så jag blev minst sagt "kurro". Idag började jag äta en ny kur, vid sidan om äter jag nu även Rela tabletter (mjölksyrebakterier) för kroppens välmående. Önskar jag kommit på att göra det redan förra veckan, då skulle jag ha besparats en del besvär med kroppen.... suck!

Nu måste jag tillbaka till föreläsningen. Önskar jag hade en stor kopp kaffe, automatkaffet här suger, jag vägrar köpa en kopp sådant slisk.

Inga kommentarer: