torsdag 1 januari 2009

Nytt år, nya äventyr...

Men vad är det du ser där under lilla b:s "ticker" till höger? Jo, en TILL "ticker"... men vems "ticker" är det??? Jo du, det är vårt lilla korns, min lilla baby som tumlar runt i magen. :) ÄNTLIGEN får jag berätta det, vi ska få en till baby i sommar, i juni. YEY! Och jo, vi är lite galna, lilla b är inte ens två år i juni...

Det var det för den här gången... skriver mer senare i något skede, när jag hinner och har tillgång till en dator... Hoppas NI har det bra!

GOTT NYTT ÅR!

3 kommentarer:

Minna sa...

Wohooo, grattis!! Jag å vill...men int ännu :-) Hur mår du?

Anonym sa...

Stoooort Grattis!!! :)*kramar*

Anonym sa...

Minna ---> No mår jag ganska bra no. Tröitto er ja fortfarand, var heilt döslut i burjani å måd gårr rokot, meir än me Bella. Känns hurjat ti känn åv sprattlasi i magan igen, hu ja ska ork va heim me två stycken er ett stort frågetecken men va ska int he lyckas naaleis... :P ;)


Nina ---> Tackar tackar! :D